måndag 16 januari 2012

Miseration!


Min polare Christian Älvestam är en riktig workaholic när det kommer till musik. Jösses, vad han ploppar ur sig mycket alster med olika band! ;) Ni känner igen honom i Miseration, Quest Of Aidance, Solution .45, Torchbearer och han är även på G med en solo-EP.
Jag beundrar hans tåga att hålla igång alla projekt och viljan att få ut så mycket kreativitet ur själ och kropp som möjligt.
Och han är en riktigt stort musikfan också, liksom mig kan han nörda in på olika saker och det tycker jag är en mycket bra kvalité hehe. Och turligt nog delar vi många favoriter...
Just nu jobbar han speciellt hårt med flera projekt samtidigt och jag har inte träffat honom lika mycket det sista, vilket jag saknar.
Nyligen kom i alla fall Miseration, en av de hårdare banden, med en ny musikvideo. Så här bjuder jag på lite skönt mangel att sätta kaffet eller téet i halsen till! ;)
Christian, detta är för dig käre broder!

4 kommentarer:

  1. Fint inlägg :) Vi får promota så gott vi kan^^

    Tycker absolut du skall börja skriva inläggen på engelska istället. Det är ju faktiskt ganska dumt att stänga ute så fantastiskt många läsare! Jag vet ju med mig själv att jag inte orkar använda google translate då det blir så konstigt översatt. Och sen så tycker jag faktiskt att det kan vara lättare att uttrycka sig på engelska då det finns få många fler beskrivande ord att välja ibland!

    SvaraRadera
  2. Riktigt bra! Fint att du lade upp videon här tycker jag! Det är alltid bra med kreativitet. :)

    SvaraRadera
  3. Härligt med lite tvåtakt på morgonen! Kul att du kommit igång med bloggandet igen också!

    SvaraRadera
  4. Miss: Absolut! Och ja, nej inget översättningsprogram här - vill man ha båda får man väl skriva själv hehe. :) Ja, är skoj med engelska! Dock skriver jag så fort så det blir lite snabbfel här och där, och inte orkar jag vara perfektionist i bloggen heller hehe. ;)

    Johan: Tack tack! :) Hoppas du fortfarande vill läsa. :)

    SvaraRadera