måndag 23 maj 2011

Ginza

För er som också måste ta det lite lugnt med lunchpengarna, dvs när lunchpengarna går till lunchskivor, kan jag varmt rekommendera Ginza. Ja, nu blir det lite gratisreklam.
Jag har själv handlat där i mer än 15 år och trivs som sjutton med deras utbud och service.
Närhelst man är sugen på CDs, kan man ge sig fan på att man kan hitta bra grejer för små priser.
Tog en titt häromdagen, men handlade inget, och fann mycket guldklimpar för under 100 kr.
Vad sägs om Face Down eller Serpent Obscene för 10 kronor?
Eller Bolt Thrower för 49?
Hade jag inte haft dem själv hade jag shoppat loss.
För att inte tala om klassiker med t ex Deep Purple och Thin Lizzy dretbilligt!
Som sagt, ett litet tips till mina vänner som icke vill eller kan spendera mycket pengar för riktigt bra skivor... ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar