söndag 7 november 2010

Tatuering och självplågeri

Något mer som hänt är att jag äntligen är klar med min ena sleeve, det känns prima.
Skräck och mytologi über alles.
Så nu är jag superöm och svullen. Men det var det värt. Bara det läker fint så är jag nog nöjd.
Dock blev jag ganska nervös när TV4 plötsligt dyker upp och skall göra ett reportage i tatueringsstudion. Och jag - dagens plågningsoffer - blev intervjuad. Jösses.
Mitt i gaddningen kan ni tänka er att jag var rätt så svullen och trött. Så nu har jag ångest lite smått över att det kommer att sändas. Trött och blödande Sara. Som fick frågor som "är du en mörk människa?" etc. Ja jösses. Kilt, check. Långt hår, check. Piercingar och pågående tatuering som inte avbildar Musse Pigg eller söt tribal, check. So therefore I am Darth Vader. Oh yesh, of course.
Munter var jag inte då jag efter någon timmes paus lade mig under nålen igen precis när det bildats skorpa och börjat kännas som en brännskada. Aldrig mer sådan lång paus! Men, det blev gjort. Allting funkar så mycket bättre om man petar i sig massa frukt och cola.
Och jag antar att jag kan bjuda på nån bild. Men härmar någon min arm så avrättar jag denne och låter Midgårdsormen, Fenris och Hel kalasa på dennes ruttnande kött i Helheim. Dvs: plågeri old school. Så det så. ;)

3 kommentarer:

  1. Nice!! Man får ta en noggrannare titt live sen :)
    Vilken fråga!! Idioter...

    SvaraRadera
  2. Ja det är klart! :)
    Japp, som tur var kom det inte med i tv. Puh!

    SvaraRadera
  3. Dark Vader! >;) Så himla fint det blev!!!

    SvaraRadera