söndag 28 november 2010

Onödigt söndagspladder del 2


En kik i lokala skivhandeln gav utdelning häromdagen. Ny lyssnas det på Monty Python, diverse klipp från Flying Circus. Jo, jag är besatt av engelsk humor. Och Monty är kungarna.
Jag hittade även lite mer prylar i en second hand, en Accept platta för 15 spänn (Metal Heart, metal heart!) och en nördig Star Wars-kudde - Ja tack! Passar bra då jag nyligen blivit sugen på Stjärnornas Krig.













Huah, detta börjar ju likna en inredningsblogg! Det var ju inte riktigt meningen...
Nu återgår vi till skivorna.
Hail Of Bullets - "On Divine Winds" dök upp för ett tag sedan. En genomarbetad deathplatta, brutal och med krigstema. Här tittar grabbarna närmare på Japan efter deras attack av Pearl Harbour. Inget "åh stackars amerikaner" här inte!
Härliga Bolt Thrower-vibbar...














By the way...
Håret börjar bli lite långt nu, lagom att klippa sig snart antar jag, lite dålig på sånt. :P

3 kommentarer:

  1. metalheart!!! >:D Och världens vackraste hår!

    SvaraRadera
  2. Visst är det underbart med second hand butiker^^

    SvaraRadera
  3. Erdena: Tack min kära!

    Miss Anthropia: Javisst, jag kan ströva runt i sådana hur länge som helst. Man hittar alltid något skumt! ^^

    SvaraRadera