tisdag 8 februari 2011

Burzumpoll

När nyheten kom att "Fallen" snart släpps som LP/CD skapade jag här i bloggen en liten poll om vilken skiva som är bäst, eller rentav ett mästerverk! Ni valde "Hvis Lyset Tar Oss" som vinnare! Vilket jag tycker är ett utomordentligt val. :)

Är lite tyst i bloggen igen då jag studerar samt försöker sy lite inför våren. Nej, icke ett par haremsbyxor eller sådana fjollerier! Istället har jag blivit besatt av patches som vanligt och lappar allt som kommer i min väg, speciellt mina nya och gamla jeansjackor. Mys. Fenriz och sådana gubbar är alltid mer stilikoner än kvinnor som hoppar runt i byxor med inbyggd blöja...

3 kommentarer:

  1. OOo, i <3 patches!!!
    Piffar upp vilket klädesplagg som helst...kanske med undantag haremsbyxa då hehe!
    Gött nån annan delar mitt hat till denna hemskhet.

    SvaraRadera
  2. patches är sketasnyggt! ska verkligen ta mig tid att fixa lite av mina grejer snart! :)

    SvaraRadera
  3. Miss: Underbar uppfinning. Nästan allt skall patchas. :)
    Erdena: Tid och tid... Du hatar det juh, hehe. ;)

    SvaraRadera