söndag 30 januari 2011

Slakt i Göteborg

Häromdagen tog jag en liten tripp till Göteborg och skrotade runt i lite skivbutiker i jakt på lite av varje. Resultatet blev denna lilla hög ovan. Som för det mesta hittade jag lite fler än så men man måste ha en budget och såklart må man sukta efter lite skivor jämt så man inte är helt nöjd.
Äntligen fick jag tag i Sepultura - "Schizophrenia" och samlingen med Misfits som jag sökt efter. Jo, jag vill inte alltid sitta och dreggla på Ebay och punga ut frakt från USA->skivhyllan så att hitta plattor på plats är alltid att föredra.
Jag kan förövrigt varmt rekommendera grindsamlingen som syns här lite på bilden "Grindcrusher - The Ultimate Earache" med band som Carcass, Repulsion, Bolt Thrower, Entombed, Terrorizer... Brutalt och härligt.
Fungerade igår utmärkt som soundtrack till spelandet av nya Donkey Kong till Wii. ;)

1 kommentar: