söndag 3 oktober 2010

Skog och doom

Jag vill ju hålla denna blogg ganska anonym och mest inriktad på metal men lite får väl slinka förbi...
Helgen har mestadels tillbringats i skogen allena med min skogsnymf. Med eldande och yxhuggande och skogsdyrkande i sann metalanda.
Jag har ju funderingar på ännu en blogg, kanske jag borde starta mig en skogsblogg...?
Jag behöver i alla fall något mer ställe att få ut min naturdyrkande och filosoferande sida.
Här kommer i alla fall några få bilder bara för att hedning + metal = perfektion. ;)
Och visst är det en fin mumifierad fladdermus vi hittade? Hittade även ett fint litet skelett tillhörande en liten gnagare men det tappade vi tyvärr bort...



Väl hemma väntade återsläppet av Electric Wizard - "Witchcult Today"! Äntligen! Min favorit av EWs alla skivor. Efter alla förseningar har den alltså nu kommit ut. Vilket borde irritera alla som har original pressen eftersom här kommer en lika fin och än så länge inte lika dyr. Helt sjukt att originalet kostar flera tusen! Och denna svarta version är ju nästan snyggast... Jämför med CD-skivan och fundera själva.
Det passar utmärkt att lyssna på lite pårökt doom från England med sataniska riter och häxkonster efter man har kommit från skogen. Eller hur?
Gå ut i skogen och lyssna sen själva så får ni se! :D


Har även fått lite annat örongodis men det blir en senare gång.

3 kommentarer:

  1. det ser ut som om fladdermusen ligger i snö.. :)

    SvaraRadera
  2. Söööt fladdermus ^^
    Låter som ni har haft en mysig helg.

    Roligt med en skogsblogg! Blir den av har du definitivt en läsare i mig :)

    SvaraRadera
  3. Erdena: Haha javisst gör det! ;)

    Anthropia: Jättefin var den. Supermysig helg! :)
    Oh så trevligt! Kanske blir en sådan. Skall klura lite mer... :)

    SvaraRadera