fredag 14 oktober 2011

Ny design, gut or bad?

Lite ny design - vad tycker ni? Då jag varit seg härinne, igen, kändes det som någonting behövde ändras. Visst, det blev kanske lite väl ljust men å andra sidan kanske det blir behagligare att läsa då? I samma veva försvann visst lite info om mig så jag kommer här med en kort presentation.
Denna blogg har ju varit ganska anonym medvetet men visst får man väl lov att bjuda på lite info...

Blod og krek drivs av en musikbesatt kvinna, dvs jaaag, som heter Sara och är 30 år.
Jag har varit musikbesatt och en samlare sedan tidiga tonåren men det har gått i vågor för att nu gunga rejält. Och det trivs jag med även om plånboken protesterar ibland och utrymmet börjar bli begränsat. Som tur har jag en förstående sambo, som inte klagar det minsta. ;)
I denna blogg fokuserar jag mig främst på metal av olika typer samt progressive och psykedelisk rock huvudsakligen från 60 och 70-talet. Kanske slinker det in en och annan skiva av annan typ men säg till mig när jag börjar gå för långt och uttrycka alltför dålig smak!
Det får fasen räcka, nu måste vi återvända till skivorna! ;)

2 kommentarer:

  1. Tycker det blev riktigt nice! Skönt för ögonen utan att vara fjolligt. :)

    SvaraRadera
  2. Den funkar inte på iphonen...Och jag tycker personligen mörka sidor är behagligare^^
    Annars tycker jag om upplägget på din nya sida och grönt är skönt :)

    SvaraRadera